Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh online marketingové komunikace nově vznikající společnosti
Mošťková, Božena ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem online marketingové komunikace nově vznikající společnosti Argana Cosmetics, s.r.o., s cílem zlepšení jejich online marketingové komunikace. Teoretická část práce vymezuje základní marketingová východiska. Praktická část je věnována představení společnosti a jejího okolí, provedením analýz z teoretické části a následnému dotazníkovému šetření, jehož výsledky jsou dále využity v návrhové části. Závěrečná část je věnována návrhům a doporučením, které by mohly vést ke zlepšení online marketingové komunikace společnosti.
Vyhodnocení nástrojů online propagace při uvedení nového hotelu na trh
Kotnová, Lucie ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Jenčková, Jiřina (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá nově otevřeným pětihvězdičkovým butikovým hotelem COSMOPOLITAN v Praze a jeho nabídkou služeb. Konkrétně se zaměřuje na popis a analýzu nástrojů online propagace při uvedení nového produktu na trh. Informace získané z uvedeného seznamu zdrojů byly setříděny do sedmi kapitol. První kapitola se zabývá vymezením základních pojmů v oboru hotelnictví. Druhá kapitola se věnuje popisu uvedení nového hotelu na trh, tedy zejména dvěma fázím životního cyklu produktu, a to fázi vývoje a fázi zavedení produktu. Třetí kapitola popisuje základní online marketingové nástroje. Ve čtvrté kapitole jsou sděleny základní informace o třech zásadních společnostech ve vztahu k hotelu COSMOPOLITAN - Special Tours, Zlatnická a F&B Solutions. Pátá kapitola popisuje základní a doplňkové služby hotelu COSMOPOLITAN. V šesté kapitole je sestavena situační analýza hotelu COSMOPOLITAN po půl roce na trhu. Sedmá kapitola analyzuje využívané marketingové online nástroje k distribuci a prezentaci hotelu COSMOPOLITAN pomocí Google Analytics.
Online marketingové nástroje internetového obchodu a jejich efektivita na českém a polském trhu
Žižka, Jan ; Říha, David (vedoucí práce) ; Jandl, Štěpán (oponent)
Bakalářská práce se zabývá online marketingovými nástroji vybraného internetového obchodu. Hlavním cílem bakalářské práce je na základě provedených analýz vyhodnotit efektivitu zvolených online marketingových nástrojů na českém a polském trhu daného internetového obchodu. V závěru práce budou formulovány konkrétní doporučení pro provozovatele s výhledem na příští časové období.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.